Китайські фабрики одягу зіштовхуються з труднощами через нові тарифи

Китайські фабрики одягу та митні тарифи

Китайські фабрики з виробництва одягу стикаються з серйозними труднощами через нові митні тарифи, які негативно вплинули на їхній бізнес. Ліу Мяо, власник невеликої фабрики в Гуанчжоу, зазначає, що за п’ять років продажів на Amazon, його прибутки різко зменшилися. Через нові тарифи та податки, запроваджені адміністрацією президента Трампа, він тепер отримує лише 50 центів з кожної проданої одиниці одягу, замість попереднього долара.

Фабрики, що раніше мали можливість продавати свою продукцію на міжнародному ринку, тепер не можуть конкурувати через високі витрати, які виникають на всіх етапах постачання. “Наразі ви не можете нічого продавати в Сполучені Штати, тарифи занадто високі”, – говорить Ліу.

Вплив нових мит відчувають не лише виробники, а й платформи, такі як Amazon, Shein і Temu, які допомогли малим фабрикам з Гуанчжоу вийти на світовий ринок. Раніше, пакети вартістю менше 800 доларів могли безмитно потрапляти до США, що дозволяло пропонувати споживачам низькі ціни.