Kraft Heinz оголосив про розділення на дві компанії

Логотип Kraft Heinz

Kraft Heinz, один з найбільших виробників продуктів харчування у світі, оголосив про плани розділитися на дві окремі компанії. Це рішення було прийняте після десятирічного об’єднання, яке створило глобального гіганта в харчовій промисловості.

Компанія планує виділити свій бізнес з виробництва продуктів, що повільно зростають, таких як Oscar Mayer, Kraft Singles та Lunchables, в нову незалежну структуру. В решті залишиться бізнес із соусами та приправами, включаючи популярні бренди, як-от Heinz ketchup, Philadelphia cream cheese та Kraft Mac & Cheese.

Сьогодні багато великих харчових компаній стикаються з труднощами через зменшення попиту на свої продукти. Споживачі після двох років інфляції в харчовій сфері стали обережніше підходити до вибору товарів у супермаркетах. Багато з них також відмовляються від сильно оброблених продуктів.

Цей тренд негативно впливає на акції харчових компаній. Керівництво Kraft Heinz сподівається, що розділення бізнесу дозволить кожній з нових компаній отримати більше уваги та ресурсів, що, в свою чергу, має підвищити їхню вартість для інвесторів.