Тенденції напруженості між Національним управлінням безпеки транспорту (N.T.S.B.) та Федеральною авіаційною адміністрацією (F.A.A.) знову вийшли на поверхню під час слухань, присвячених розслідуванню катастрофи, що сталася в січні біля аеропорту Рональда Рейгана. Під час триденних слухань члени N.T.S.B. звинуватили F.A.A. у гальмуванні зусиль щодо покращення безпеки в аеропорту та блокуванні частини розслідування.
Голова N.T.S.B. Дженніфер Хомендi зазначила, що у F.A.A. існує культура, яка заважає працівникам піднімати питання безпеки через страх помсти. Вона підкреслила, що «кожен знак вказував на наявність ризику безпеки», але F.A.A. ігнорувала попередження.
На слуханнях свідки повідомили, що системи, якими користуються пілоти для вимірювання висоти, часто давали неправильні дані, що могло призвести до катастрофи. Члени N.T.S.B. закликали F.A.A. до термінових змін, оскільки безпека польотів під загрозою.
У відповідь F.A.A. запевнила, що підтримує розслідування N.T.S.B. та вживає заходів для вирішення проблем. Проте, напруга між двома агентствами викликала запитання щодо їхньої співпраці на критичному етапі.
Експерти з безпеки авіації вважають, що напруженість зростає через серйозність трагедії, оскільки це була перша смертельна катастрофа з великим американським авіаперевізником за останні 15 років. Вони вважають, що N.T.S.B. намагається вплинути на зміни в політиці F.A.A. з метою покращення безпеки в авіації.