Попри нові тарифи президента США Дональда Трампа на Китай, багато компаній вважають цю країну найбезпечнішим місцем для ведення бізнесу. Трамп, запровадивши мита на китайські товари, також розширив економічний тиск на інші країни Азії, що, на перший погляд, мало б змусити компанії шукати альтернативи. Натомість, як показують результати, це призвело до зворотного ефекту.
Станом на середу, нові тарифи на китайські товари перевищують 100%, включаючи останнє підвищення, яке стало відповіддю на дії Пекіна. Однак, в результаті введення значних імпортних зборів на інші країни, такі як В’єтнам та Індія, компанії почали знову звертатися до Китаю як до основного виробника. Це зменшило стимул до диверсифікації виробництв і постачання в інші азіатські країни.
Експерти вважають, що ця ситуація може мати довгострокові наслідки для глобальних ланцюгів постачання. Багато компаній, які раніше планували перенести виробництво, тепер розглядають Китай як більш вигідну альтернативу, навіть в умовах високих тарифів.