Клієнт KLM Royal Dutch Airlines, Джош з Брукліна, США, розповів про зникнення інвалідного візка його 86-річної матері, вартість якого становила $400. Інцидент стався після рейсу з Амстердама до Нью-Йорка в листопаді минулого року. Після прибуття в аеропорт Кеннеді, візок не виявився на місці, хоча раніше під час перельотів він був доступний на літаковій платформі.
Співробітники наземного обслуговування стверджували, що візок має бути в багажному відділі, проте він так і не з’явився на конвеєрі. Використавши AirTag, Джош виявив, що візок знаходиться приблизно за сім миль від аеропорту, у медичному магазині. Незважаючи на численні спроби зв’язатися з KLM і Delta, відповідальність за втрату візка ніхто не взяв. В результаті Джошу довелося подати заяву в поліцію, але це також не дало результатів.
Виникає питання: хто несе відповідальність за багаж після того, як він досягає зони видачі? Багато мандрівників ставлять це питання, адже авіакомпанії вже давно відмовилися перевіряти квитанції на виході з терміналу. Це створює ризик для власників багажу, адже немає чітких механізмів контролю за його видачею.