Китайські виробники активно шукають нові виробничі майданчики у сусідніх країнах, щоб уникнути жорстких тарифів, запроваджених адміністрацією президента Трампа. Зокрема, В’єтнам став популярним напрямком для китайських компаній, які виробляють широкий спектр товарів – від джинсів до різдвяних вінків. Багато з них вже переїхали, а ті, хто залишився, нарощують виробництво.
Платформи електронної комерції, такі як Alibaba і Shein, допомагають підприємствам знайти нові можливості для виробництва у В’єтнамі. В останні тижні спостерігається зростання попиту на послуги так званих “фіксерів” в соціальних мережах, які надають поради щодо перенаправлення товарів через В’єтнам, Таїланд та Малайзію.
Вартість доставки товарів до США значно зросла, що змусило фабрики шукати нові торгові маршрути. За даними китайського уряду, минулого місяця експорт Китаю до Південно-Східної Азії зріс, тоді як поставки до Америки впали.