Китай сподівається на внутрішнє споживання, але ситуація залишається критичною

Споживання в Китаї під час торгової війни

Китай стверджує, що споживачі всередині країни можуть компенсувати падіння експорту через торгову війну з США. Однак, незважаючи на бажання уряду, внутрішнє споживання залишається слабким. У Пекіні, у модному торговому районі, люди все ще відвідують магазини та кафе, але це не відображає загальну економічну ситуацію.

У відповідь на високі тарифи з боку США, які досягають 125%, Китай запровадив власні тарифи на імпорт з США на рівні 84%. Уряд обіцяє стимулювати споживання, щоб компенсувати втрати в експорті, на якому залежить економіка країни. “Споживання стане основною рушійною силою економічного зростання”, – йдеться в коментарі газети “People’s Daily”.

Проте реальність виявляється складнішою. Внутрішнє споживання в Китаї вже було на низькому рівні до введення тарифів. Відновлення економіки після пандемії виявилося недостатнім, заводи закриваються, а безробіття серед молоді залишається високим. Ціни на житло, основа багатства середнього класу, впали.