Китай оголосив про запровадження високих мит на європейський бренді, переважно французький коньяк, з метою боротьби з демпінгом. Міністерство комерції Китаю повідомило, що митні ставки сягатимуть до 34,9 відсотка на імпортовані європейські бренді. Це рішення стало результатом розслідування, розпочатого минулого року, яке викликало занепокоєння серед виробників, особливо французьких брендів, що мають значні продажі в Китаї.
У жовтні минулого року Китай запровадив попередні штрафи проти виробників європейського бренді після того, як Європейський Союз проголосував за запровадження антидотаційних тарифів на китайські електромобілі. Франція стала ініціатором цих тарифів, і майже всі імпортовані бренді, які підпадали під китайські обмеження, походять з Франції.
Однак після дипломатичних зусиль найбільші виробники коньяку Європи, такі як Hennessy, Martell та Rémy Martin, уникнули мит, домовившись про зобов’язання щодо мінімальних цін, про що заявило Міністерство комерції Китаю.