Кампанія проти синтетичних барвників: M&M’s стає бар’єром для Кеннеді

M&M's candy on colorful background

У США триває кампанія проти синтетичних харчових барвників, ініційована Міністром охорони здоров’я Робертом Ф. Кеннеді молодшим. Він анонсував, що до кінця 2027 року виробники таких популярних продуктів, як Jell-O, Kool-Aid і Lucky Charms, зобов’язалися усунути барвники на нафтовій основі. Однак, значним бар’єром на цьому шляху залишаються цукерки M&M’s, які є символом цієї боротьби.

Кеннеді, який очолив Міністерство охорони здоров’я та соціальних служб, зробив синтетичні барвники першим пріоритетом у своїй стратегії боротьби з надмірно переробленими продуктами. Він вважає, що ці барвники можуть спричиняти поведінкові проблеми у дітей. Проте його ініціативи викликали критику через добровільний підхід до зміни.

Попри це, кампанія Кеннеді привела до позитивних результатів. Так, минулого місяця компанії Nestle, ConAgra, Kraft Heinz, General Mills і PepsiCo підписали угоду про усунення синтетичних барвників, однак M&M’s досі залишається під питанням.