Джордж Рамос, колишній ведучий новин Univision, разом зі своєю дочкою Паолою запустили новий подкаст під назвою “The Moment”, який орієнтується на англомовну латиноамериканську аудиторію. Прем’єра відбулася у середу, де першим гостем став Зохран Мамдані, демократичний соціаліст і кандидат на посаду мера Нью-Йорка.
Подкаст має на меті заповнити прогалину в американських новинах, адже близько 20% населення США складають іспаномовні латиноамериканці, більшість з яких народилися в країні та вважають англійську своєю основною мовою.
Рамоси прагнуть об’єднати дві аудиторії: старшу, яка виросла на контенті Джорджа, та молодшу, англомовну латиноамериканську аудиторію. “Ми хочемо створити простір для всіх латиноамериканців, включаючи тих, хто не говорить іспанською”, – зазначила Паола.
Подкаст виходитиме щотижня, а його виробництвом займається Radio Ambulante Studios. Запис буде доступний також на YouTube, що дозволить охопити ширшу аудиторію.
Джордж Рамос, відомий своїм активізмом та зусиллями з підтримки латиноамериканської спільноти, вважає, що важливо звертатися до англомовної аудиторії для впливу на медіа-простір та політику.