Японія пообіцяла відкрити свої ринки для американських автомобілів, що дозволило президенту США Дональду Трампу оголосити про часткову перемогу в його багаторічній боротьбі за справедливі торгові умови. Трамп, вважаючи, що Японія майже не купує американських автомобілів, бачить в цій ситуації диспропорцію, яка сприяє тривалому торговому дефіциту між країнами.
У другий термін, Трамп підвищує тарифи та тисне на інші країни, щоб ті зняли бар’єри, зокрема, податки на американську яловичину та сою, а також вимоги щодо безпеки автомобілів в Японії та Індонезії.
Проте, експерти з торгівлі ставлять під сумнів ефективність цієї стратегії. Вони вважають, що хоча країни можуть погоджуватися на вирішення конкретних проблем Трампа, таких як продаж автомобілів в Японії, це навряд чи призведе до значного зростання експорту американських автомобілів. Фахівці з автомобільної промисловості відзначають, що обіцянка зняти торгові бар’єри може незначно вплинути на продажі.