У Каннах, Франція, розпочинається міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions, де однією з ключових тем є обговорення потенційного злиття рекламних гігантів Interpublic і Omnicom. Уряд США розглядає можливість схвалення цього злиття, але лише за умови, що компанії не будуть брати участь у політичних бойкотах при купівлі рекламного простору.
Адміністрація Трампа стверджує, що такі бойкоти є обмеженням торгівлі та, можливо, свободою слова. Це викликає іронію, оскільки рішення Верховного Суду «Citizens United», яке дозволило компаніям впливати на політику, було підтримано республіканцями.
Цікаво, що якщо агентство вважає, що рекламування на певному сайті може зашкодити іміджу клієнта, нові правила можуть ускладнити виконання їхніх професійних обов’язків. Це питання стає важливим у контексті сучасних рекламних практик і етики в бізнесі.