У Голлівуді спостерігається різке зниження обсягів комерційного виробництва, яке традиційно слугувало важливою фінансовою опорою для працівників індустрії. За даними FilmLA, у третьому кварталі цього року виробництво знизилося на 18% у порівнянні з минулим роком, а також на 40% нижче середнього за останні п’ять років.
Діана МакАртер, керівниця компанії Furlined, що знімає рекламу для таких брендів, як Apple та Eli Lilly, зазначає, що їй доводиться знімати в інших містах, таких як Глазго, Прага, Мехіко та Торонто, що призводить до втрати мільйонів доларів для місцевої економіки.
Це падіння відбувається в той час, коли працівники індустрії найбільше потребують підтримки, оскільки комерційна продукція не отримала податкових пільг, які були надані для кіновиробництва в Каліфорнії. Відзначимо, що комерційна реклама в Голлівуді завжди була тіньовою, але зараз це питання стало ще більш актуальним.
