У березні 2024 року пасажирка Лінда з Прінстона, штат Нью-Джерсі, погодилася відмовитися від свого місця на рейсі авіакомпанії Frontier Airlines з Форт-Лодердейла до Трентону в обмін на кредит у розмірі $800. Це рішення було частиною пропозиції, оголошеної агентами на виході, які шукали 20 добровольців для перенесення польоту на наступний день. Проте, повернувшись на рейс наступного дня, Лінда не отримала обіцяний кредит, оскільки авіакомпанія не надала жодного підтвердження її відмови від місця.
Лінда звернулася до Frontier Airlines, але зіштовхнулася з труднощами у спробах зв’язатися з представниками компанії. Врешті-решт, вона отримала платіж у розмірі $384, але не була впевнена, що це було пов’язано з її відмовою, оскільки Frontier також заборгувала їй гроші з попереднього скасування рейсу.
Ситуація викликала обурення у інших пасажирів, які також відмовилися від своїх місць. Вісім з них підтвердили, що отримали свої ваучери, але висловили незадоволення щодо системи запису електронних адрес, яка, на їхню думку, була недосконалою. Декілька з них також скаржилися на те, що ваучери є одноразовими.