Ford Motor Company оголосила про зміни в своїй стратегії розвитку електромобілів, оскільки її електричний підрозділ зазнав збитків у розмірі 12 мільярдів доларів за останні два з половиною роки. У 2023 році продажі електромобілів Ford знизилися на 12 відсотків у перші шість місяців року. В компанії планують впровадити нові компоненти електромобілів з нижчими витратами, що дозволить знизити ціни на автомобілі.
Новий середній чотирьохдверний пікап, який з’явиться в магазинах у 2027 році, стане першим в цьому ряду. Запуск нового великого електричного пікапа затримано до 2028 року. Ford також представив нову виробничу технологію, яка має знизити витрати та покращити якість продукції.
Генеральний директор Ford Джим Фарлі, який обіймає цю посаду з 2020 року, вважає, що оновлення стратегії є критично важливим для відновлення бізнесу електромобілів компанії. Попри деякі позитивні зміни в європейських операціях, Ford все ще стикається з серйозними проблемами, такими як витрати на відкликання бензинових автомобілів, які також негативно вплинули на прибуток компанії.
На фоні труднощів Ford, компанія General Motors демонструє успіхи у продажах електромобілів, реалізувавши понад 46 тисяч електрокарів у другому кварталі 2023 року, що вдвічі більше, ніж у Ford. Ford сподівається, що новий завод з виробництва батарей у Мічигані допоможе відновити бізнес електромобілів.