Різке падіння фінансових ринків призвело до зростання популярності фінансових новин. За даними Nielsen, кількість глядачів Fox Business і CNBC, кабельних каналів, що висвітлюють економічні події, значно зросла за останній тиждень. Зокрема, глядацька аудиторія Fox Business між 2 квітня, коли Президент Трамп оголосив про світові тарифи, та понеділком зросла на 25% порівняно з попереднім тижнем і на 35% у порівнянні зі середнім показником минулого року.
CNBC також зафіксувала значне зростання. Середня глядацька аудиторія каналу з 9:00 до 18:00 у понеділок зросла на 75% у порівнянні з середнім показником за будні дні з листопада. Fox Business наразі має невелику перевагу над CNBC за загальною кількістю глядачів у цьому році.
Інвестори активно слідкують за прямих ефірами з провідними бізнесменами, зокрема, інтерв’ю з Джеймі Дімоном, головою JPMorgan Chase, яке відбулося у Fox Business в середу. Це інтерв’ю було заплановане до оголошення тарифів Президентом Трампом 2 квітня.