У лютому 1999 року на території університету Джорджтаун зібралися протестувальники, аби висловити незадоволення глобалізацією, яка змінює обличчя світу. Серед протестувальників були молоді люди, які стояли на лівих позиціях, на відміну від сучасних прихильників Трампа.
Професор економіки П’єтра Ріволі стала свідком цих подій. Її зацікавила одна жінка, яка запитала натовп: “Хто виготовив вашу футболку?” Це спонукало Ріволі дослідити шлях звичайної футболки за $5.99, яку вона придбала у Форт-Лодердейлі. Вона відслідковувала, як ця футболка пройшла шлях від бавовняних полів Техасу до китайських sweatshop’ів і, зрештою, до магазину Walgreens у Флориді.
У 2005 році Ріволі опублікувала книгу “Подорожі футболки в глобальній економіці”, яка стала значущою у світі економіки. У рецензії на книгу в The New York Times я зазначав, що професор Ріволі слідкувала за своєю футболкою “як Мелвілл за своїм китом”. Її позиція була про-трейд, і вона не сприймала “моральну впевненість” протестувальників, які виступали проти Світової організації торгівлі.