DoorDash оголосила про плани придбати британську компанію з доставки їжі Deliveroo та програмну платформу SevenRooms, що спеціалізується на управлінні бронюваннями та маркетингом для готелів і ресторанів. Обидва угоди оцінюються в мільярди доларів і мають на меті розширення присутності DoorDash на міжнародному ринку.
Згідно з інформацією компанії, угода з Deliveroo, яка оцінюється приблизно в 3,9 мільярда доларів, дозволить DoorDash зміцнити свої позиції в Європі та на Близькому Сході, охоплюючи мільйони користувачів у більш ніж 40 країнах. Придбання SevenRooms, розташованої в Нью-Йорку, обійдеться DoorDash приблизно в 1,2 мільярда доларів. Ця угода, яка буде здійснена повністю готівкою, очікується в другій половині 2025 року.