Виробники іграшок та роздрібні продавці в США стурбовані можливими дефіцитами іграшок до Різдва через митні тарифи президента Трампа, які суттєво впливають на ланцюги постачання. Близько 80% усіх іграшок і 90% різдвяних товарів, що продаються в Америці, виробляються в Китаї.
Зазвичай у цей час виробництво іграшок, різдвяних ялинок та декорацій вже активно триває. Виготовлення, упаковка і доставка продукції до США займають близько чотирьох-п’яти місяців. Однак, через тарифи в 145%, введені президентом Трампом, американські компанії стикаються з значними підвищеннями витрат.
Попри те, що більшість підприємців, які поділилися своїми планами з The New York Times, поки що не скасували свої замовлення, вони сподіваються, що президент відступить від тарифної політики. Однак тривога в галузі зростає: компанії прогнозують нестачу товарів та зростання цін. Деякі бізнесмени, усвідомлюючи важливість різдвяних продажів для своїх прибутків, звертаються за консультацією до юристів з питань банкрутства.