Британський ритейлер Marks & Spencer (M&S) повідомив, що наслідки “висококласної” кібератаки, яка паралізувала його операції протягом минулого місяця, продовжуватимуться до липня. Компанія очікує, що втрачені прибутки цього року складе близько 300 мільйонів фунтів стерлінгів (приблизно $400 мільйонів).
Інцидент стався під час Великодніх свят і призвів до значних фінансових втрат, оскільки компанії довелося призупинити онлайн-замовлення, а співробітники змушені були повернутися до ручних процесів. Це також викликало накопичення харчових відходів.
Наразі деякі процеси, такі як доставка продуктів до магазинів, відновилися, однак онлайн-замовлення на одяг та товари для дому досі недоступні, а клієнти не можуть користуватися програмою лояльності. Повне відновлення онлайн-замовлень та пов’язаних з ними операцій очікується лише до липня, за даними компанії.
Генеральний директор M&S Стюарт Мачин зазначив, що це був складний період для компанії.