Зниження комерційного виробництва в Лос-Анджелесі

Зниження виробництва комерційних роликів у Лос-Анджелесі

Виробництво комерційних роликів у Лос-Анджелесі зазнало значного падіння, залишивши багатьох працівників індустрії без стабільного доходу. За даними звіту FilmLA, обсяги виробництва в третьому кварталі цього року знизилися на 18% у порівнянні з минулим роком, і на 40% нижче за середні показники за останні п’ять років.

Діана МакАртер, керівниця компанії Furlined, яка займається створенням рекламних роликів для таких брендів, як Apple та Eli Lilly, зазначила, що за останні два місяці її команда знімала в Глазго, Празі, Мехіко та Торонто. «Це кілька мільйонів доларів виробництва, які йдуть за кордон», – додала вона.

Традиційно комерційні зйомки були важливим джерелом доходу для працівників кіноіндустрії, особливо у періоди затишшя між великими проектами. Але тепер, коли виробництво комерційних роликів знизилося, працівники опинилися в складній ситуації.

На фоні зниження обсягів виробництва, законодавці Каліфорнії не надали підтримки комерційній індустрії. Хоча цього року в штаті ухвалили закон про податкові пільги для кіновиробництва, він не охоплює комерційні зйомки, що залишає багато працівників без допомоги в критичний час.