CNN запускає новий стрімінговий сервіс

Зображення логотипу CNN

CNN готує новий стрімінговий сервіс, який має з’явитися вже цієї осені. Це відбудеться через три роки після того, як попередній сервіс CNN+ був закритий майже одразу після запуску. Новий продукт об’єднує в собі як живі, так і заплановані програми.

Генеральний директор компанії, Марк Томпсон, повідомив про це співробітникам під час зустрічі у вівторок. Хоча деякі деталі, включаючи ціну та точну дату запуску, поки не розкриті, він зазначив, що новий сервіс буде пов’язаний з недавнім підписним продуктом компанії, який надає користувачам необмежений доступ до статей на CNN.com.

Крім того, CNN планує не відчужувати своїх найцінніших клієнтів — традиційних кабельних дистриб’юторів, які отримають безкоштовний доступ до стрімінгового сервісу.

Олекс МакКаллум, виконавчий віце-президент CNN з цифрових продуктів та послуг, у своїй заяві сказав, що об’єднання відеосервісу з існуючим цифровим підписним продуктом дозволить глядачам отримати максимальну вигоду від CNN в одному простому форматі.