Французький модний дім Chanel презентував свій перший глянцевий журнал під назвою Arts & Culture, який з’явився на світ цього тижня. Цей щорічник має на меті досліджувати життя та творчість сучасних художників, водночас включаючи рекламний контент бренду.
Перший випуск присвячений культурним есе про таких митців, як Трейсі Емін, Лу Ян і Томас Сарасено. У журналі також є інтерв’ю з фотографом Стівеном Шором та звіт про мистецтво, створене штучним інтелектом, від куратора Ганса Ульріха Обриста. Обкладинка журналу прикрашена бюстом Коко Шанель, виконаним скульптором Жаком Ліпшицем у 1921 році.
«Це перший журнал Chanel про мистецтво та культуру, і ви можете відчути спадщину Габріель Шанель на його сторінках», – зазначила Яна Піл, президент бренду в сфері мистецтв, культури та спадщини. «Вона була заповзятливою читачкою і оточувала себе творчими особистостями. Ми намагаємося продовжити цю спадщину через фізичні друковані медіа», – додала вона.
Піл також відзначила, що спостерігається новий інтерес до незалежних журналів і книгарень, і Chanel прагне використати свою глобальну платформу для підсилення цього моменту.