Бізнеси в США стикаються з новими викликами через різке підвищення тарифів, запроваджених адміністрацією Трампа. Підприємства, які покладаються на імпорт, очікували на мита, але не в такій високій, універсальній та раптовій формі. Наприклад, 145-відсотковий тариф на всі китайські товари став справжньою торговою стіною.
У відповідь на ці зміни, корпоративні лідери почали адаптувати свої стратегії. Одним із основних кроків стало перенесення виробництв з Китаю. Багато компаній уже встигли диверсифікувати свої постачання після першої торгової війни у 2018 році, а пандемія COVID-19 додала ще один аргумент проти залежності від одного ринку.
Вільям Вестендорф, генеральний директор компанії Air-Tite Products, яка постачає медичні вироби, зазначив, що остаточним ударом для нього став 100-відсотковий тариф на шприци китайського виробництва, введений адміністрацією Байдена минулої осені. Він відправив співробітника до Європи в пошуках заводу, який відповідатиме вимогам Управління з контролю за продуктами та лікарськими засобами.