Британський модний бренд Burberry оголосив про намір скоротити до 1,700 робочих місць у рамках стратегії скорочення витрат. Це становитиме 18 відсотків від загальної кількості працівників компанії. Такі заходи спрямовані на повернення до прибутковості після значного падіння продажів у складних умовах на ринку розкішних товарів.
Скорочення робочих місць є частиною ширших організаційних змін, які мають на меті зекономити 60 мільйонів фунтів стерлінгів. Ці рішення зумовлені глобальною економічною невизначеністю, що посилилася після введення тарифів президентом Трампом на основних торгових партнерів США.
Burberry зазначив, що «поточне макроекономічне середовище стало більш невизначеним на фоні геополітичних подій». Компанія оголосила про стратегію скорочення витрат після звіту про падіння прибутків на 117 відсотків у фінансовому році 2025, який завершився 29 березня. Операційні збитки склали 3 мільйони фунтів стерлінгів, порівняно з прибутком у 418 мільйонів фунтів стерлінгів у попередньому році. Загальний дохід зменшився на 17 відсотків до 2.5 мільярда фунтів стерлінгів.