У США будівельники нових домів намагаються залучити покупців в умовах слабкого ринку житла. Високі процентні ставки за іпотечними кредитами, низька пропозиція житла в деяких регіонах та рекордні ціни змусили багатьох американців утримуватися від покупки нових будинків або продажу існуючих.
Щоб залучити клієнтів, будівельники пропонують різні стимули, такі як зниження процентних ставок на іпотеку на перші кілька років, збільшення фінансування для закриття угод або зниження початкових цін на житло. За даними Бюро перепису населення США, продажі нових односімейних будинків у липні знизилися на 0.6% у порівнянні з червнем і на 8.2% у порівнянні з минулим роком.
Згідно з опитуванням Національної асоціації будівельників житла та Wells Fargo, приблизно дві третини будівельників використовували стимули в серпні для залучення покупців. Майже 40% респондентів повідомили про зниження цін, середнє зниження становило 5%, у порівнянні з 29% у квітні.
Стюарт А. Міллер, генеральний директор компанії Lennar, одного з найбільших будівельників у США, зазначив, що компанія пропонувала стимули, які перевищують 13% від вартості будинку у другому кварталі, і планує продовжити фокусування на “нижчих витратах”. Це більше ніж удвічі перевищує норму, яка, за словами Міллера, становить близько 5-6%.