Брайан Бедфорд, кандидат на посаду керівника Федеральної авіаційної адміністрації (F.A.A.), під час слухань у Сенаті відмовився підтвердити, що всі комерційні пілоти повинні дотримуватись однакових федеральних вимог щодо навчання. Це викликало занепокоєння серед демократів у критичний момент, коли адміністрація намагається модернізувати агентство безпеки авіаперевезень.
Це питання стало ключовим під час слухань у Комітеті Сенату з комерції, науки та транспорту, що здебільшого зосереджувалися на питаннях безпеки. Бедфорд, який має великий досвід роботи в авіаційній галузі, очікує отримати підтримку для підтвердження своєї кандидатури.
Проте, він має намір керувати F.A.A. в умовах недостатньої кількості диспетчерів повітряного руху та застарілої технології, що призводить до значних збоїв і затримок, що, за словами критиків, робить польоти ризикованішими.
“Я великий прихильник структурованого навчання, а не просто нарощування часу”, – сказав Бедфорд сенаторам, додавши, що “я не вважаю, що безпека є статичною”.