Американці витратили 11,8 мільярдів доларів на Чорну п’ятницю

Американці витратили 11,8 мільярдів доларів на Чорну п'ятницю

Американці активно витрачали гроші на Чорну п’ятницю, незважаючи на економічні труднощі, пов’язані з інфляцією та тарифами. Згідно з даними, опублікованими в суботу, витрати споживачів на онлайн-покупки в п’ятницю сягнули приблизно 11,8 мільярдів доларів, що на 9,1% більше, ніж торік. Також на День подяки американці витратили 6,4 мільярди доларів на онлайн-придбання.

За даними Mastercard SpendingPulse, онлайн-продажі на Чорну п’ятницю зросли на 10,4%, тоді як продажі в магазинах збільшилися на 1,7% у порівнянні з минулим роком. Найбільше витрачали на одяг та ювелірні вироби, оскільки роздрібні торговці пропонували значні знижки.