Bad Bunny підвищує економіку Пуерто-Рико

Bad Bunny на сцені у Сан-Хуані

Економіка Пуерто-Рико отримує значний приріст завдяки концерту популярного репера Bad Bunny. Триденна серія його концертів у Сан-Хуані, що триватиме три місяці, привертає велику кількість туристів у період, коли зазвичай спостерігається зниження відвідуваності.

Відомо, що в сезон ураганів, який триває з червня по листопад, туристичний потік зазвичай зменшується на 25-45%, а ціни на проживання падають до 50%. За даними туристичної агенції Discover Puerto Rico, туризм становить приблизно 7% від загального обсягу економіки острова, яка оцінюється в 114 мільярдів доларів.

Очікується, що резиденція Bad Bunny, яка завершиться 14 вересня, привабить близько 600 тисяч відвідувачів і принесе економіці безпосередній прибуток у 250 мільйонів доларів. Згідно з оцінками Moody’s Analytics, загальні витрати, які включають покупки, не пов’язані безпосередньо з концертами, перевищать 400 мільйонів доларів.