Автовиробники по всьому світу скорочують виробництво через нестачу напівпровідників. Причиною стала суперечка навколо китайського чіпмейкера Nexperia, контроль над яким нещодавно захопила голландська влада. Після цього Китай призупинив постачання чіпів, що викликало занепокоєння серед виробників автомобілів.
Представники Китаю та Європейського Союзу провели зустріч у вівторок, намагаючись вирішити конфлікт, що триває вже більше місяця. Невирішеність ситуації може призвести до серйозних проблем у виробництві, зазначив Кріс Міллер, автор книги “Chip War”.
Незважаючи на спроби Вашингтона посприяти вирішенню, виробники, такі як Mercedes, Stellantis і Nissan, вже почали створювати робочі групи для пошуку альтернативних джерел постачання чіпів. Bosch, найбільший постачальник автозапчастин у Європі, також повідомив про серйозні виклики, що виникли внаслідок ситуації з Nexperia.
Виробництво чіпів складається з двох етапів: передня частина виробництва в Німеччині, а закінчення та упаковка — в Китаї. Відновлення виробництва в інших країнах може зайняти до шести місяців, що підкреслює необхідність мати резервні плани для компаній, що працюють з Китаєм.
Ця ситуація може негативно вплинути на загальне виробництво по всьому світу, якщо не буде знайдено рішення в найближчі тижні.
