Автомобільні компанії підкреслюють свої інвестиції в США, намагаючись вплинути на Трампа

Автомобільна промисловість

Автомобільні компанії намагаються вплинути на політику президента Трампа, акцентуючи увагу на своїх інвестиціях у виробництво в США. Керівники автогігантів, попри занепокоєння щодо 25-відсоткових мит на імпортні автомобілі та запчастини, обирають більш обережний підхід, замість відкритої критики.

В останні тижні виробники, такі як BMW та Ford, публікують повнорозмірні рекламні оголошення в газетах, де підкреслюють, скільки робочих місць вони створили в США. Ця стратегія має на меті показати президенту, що їхні зусилля в американському виробництві заслуговують на підтримку.

В умовах невизначеності в торгівлі, автомобільні компанії сподіваються, що їхні зусилля переконають Трампа в доцільності підтримки національних виробників.