Програми лояльності авіакомпаній стають все більш важливими активами в авіації, генеруючи значний прибуток у добрі часи та допомагаючи зменшити збитки під час криз. За оцінками, ці програми вартують сотні мільярдів доларів по всьому світу і іноді складають велику частину вартості компаній, які їх реалізують.
В США програми лояльності, що фінансуються переважно через витрати на кредитні картки, стали ключовими для успіху найбільших авіаперевізників. Наприклад, American Airlines, Delta Air Lines та United Airlines отримують мільярди доларів щорічно від кредитних карток та програм лояльності. Експерти підкреслюють, що без цих програм великі американські перевізники зазнали б серйозних втрат.
Такі програми зміцнюють позиції найбільших авіакомпаній на ринку, надаючи їм перевагу над меншими або бюджетними перевізниками, які часто зазнають збитків. Лояльність споживачів, підкріплена бонусами, змушує їх обирати улюблені авіакомпанії навіть за вищими тарифами.