AMC запроваджує більше реклами перед фільмами

Реклама в кінотеатрі AMC

Кінотеатр AMC оголосив про намір запустити більше реклами перед показами фільмів, починаючи з липня. Це рішення спрямоване на збільшення доходів без підвищення цін на квитки, оскільки індустрія кіно стикається з труднощами.

AMC підписала угоду з компанією National CineMedia, яка дозволить демонструвати рекламу в так званій «платиновій зоні» – безпосередньо перед початком фільму. Це змінює позицію компанії, адже у 2019 році AMC відмовилася від подібної пропозиції.

Варто зазначити, що AMC не є єдиною мережею, яка використовує цю практику. Її конкуренти, такі як Regal і Cinemark, вже уклали угоди з National CineMedia на показ реклами в аналогічний спосіб.