Amazon оголосив про сильний попит на роздрібну продукцію, незважаючи на невизначеність через торгову війну президента Трампа. У четвер компанія повідомила про несподівану стійкість споживачів, які підтримують її бізнес. Протягом другого кварталу 2023 року продажі Amazon зросли до 167,7 мільярда доларів, що на 13% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Прибуток компанії склав 18,2 мільярда доларів, що на 35% більше.
Для поточного кварталу, який закінчується у вересні, Amazon прогнозує продажі в діапазоні від 174 до 179,5 мільярда доларів та операційний прибуток від 15,5 до 20,5 мільярда доларів. Цей прогноз свідчить про впевненість у тому, що клієнти продовжать витрачати, але також відображає широкий діапазон витрат на обслуговування.
Генеральний директор Amazon Енді Джасси зазначив, що споживачі продовжують купувати, і ціни не зросли через тарифи. Проте він попередив, що ситуація може змінитися в кінці року, коли Amazon та інші продавці вичерпають запаси, що зберігаються в США.