Amazon повідомляє про зниження операційного прибутку через економічну невизначеність

Графік прибутку Amazon

Amazon повідомила про зниження операційного прибутку через економічну невизначеність. Найбільший онлайн-ритейлер США зазнав зменшення темпів зростання, оскільки його північноамериканський бізнес продемонстрував найнижчі показники з часів пандемії. У першому кварталі 2023 року продажі зросли до $155,7 мільярда, що на 9% більше порівняно з минулим роком, а прибуток досяг $17,1 мільярда, збільшившись на 64%.

У другому кварталі компанія очікує продажі в діапазоні $159-$164 мільярдів, але операційний прибуток може знизитися до $13 мільярдів. Генеральний директор Amazon Енді Джасі зазначив, що тарифи та торгові політики впливають на прогнозування. Інвестори намагаються зрозуміти, як зміни в тарифах вплинуть на витрати споживачів.

Продажі безпосередньо споживачам зросли на 5% до $57,4 мільярда, а послуги для продавців – на 6% до $36,5 мільярда. Реклама, яка вважається перспективною, зросла на 18% до $13,9 мільярда. Хмарні послуги, що є основним джерелом прибутку, зросли на 17% до $29,3 мільярда. Джасі зазначив, що компанія планує розширити потужності своїх дата-центрів, витративши понад $24 мільярди на капітальні витрати в першому кварталі 2023 року.