У березні Jordan Brand презентував кросівки Air Jordan 4 “Brick by Brick” у співпраці з BMX-атлетом Найджелом Сільвестром. Ця модель розійшлася з полиць магазинів миттєво, подвоївши свою ціну на вторинному ринку, а колекціонери вже назвали їх потенційними переможцями серед кросівок року.
Однак справжнє захоплення для деяких фанатів кросівок розпочалося через два місяці, коли “Brick by Brick” стали доступними у Fortnite. У грі їх можна придбати за 1,000 “V-Bucks”, що дорівнює приблизно $8.99. Fortnite, популярний багатокористувацький шутер від Epic Games, в листопаді запустив нову секцію “Kicks” у своєму внутрішньоігровому маркетплейсі, присвячену взуттю.
У віртуальному магазині, окрім оригінальних дизайнів, продаються також моделі від Nike, Jordan Brand, Adidas та Crocs, які гравці можуть носити своїм аватарам та демонструвати під час матчів.