Цього року, в період свят, споживачі отримали більше можливостей для шопінгу завдяки штучному інтелекту. Рітейлери, такі як Target, Walmart та Ralph Lauren, представили нові чат-боти, які виконують роль стилістів та помічників у покупках. Тепер користувачі можуть запитувати чат-ботів про варіанти сімейних піжам або переглядати відгуки на фритюрниці.
Крім того, компанії, що займаються штучним інтелектом, активно входять у сферу електронної комерції. У вересні OpenAI запустила функцію миттєвого оформлення замовлення в ChatGPT, що дозволяє купувати товари з магазинів, таких як Etsy, без виходу з чату. Цього місяця Google анонсувала асистента, який може телефонувати до місцевих магазинів для перевірки наявності товарів, а Amazon впровадила функцію, що відстежує зниження цін і автоматично купує товари, якщо вони потрапляють у бюджет споживача.
Мета нових технологій — забезпечити споживачам індивідуальний та зручний досвід покупок. Багато з нових чат-ботів є “агентами”, які можуть автономно відповідати на конкретні запитання. Вони перевершують традиційні чат-боти, які мали обмежені можливості у спілкуванні.
Як зазначила Лорі Шафер, генеральна директорка Digital Wave Technology, нові чат-боти роблять святковий шопінг більш “персоналізованим, ефективним і економічним”.
